15 - Mina drömmar

Jag tänkte jag skulle fortsätta denna berättelse då,
Dock upptäckte jag att det här var en väldigt svår fråga.
vad är mina drömmar egentligen ? har så många både små och orealistiska, när och vart ska man dra gränsen liksom?
Om vi skulle dela upp det i olika fack då börjar med
¤ arbetet :
Har alltid velat bli snickare men för varje dag som går så känns det mer och mer avlägset så nu siktar jag mer på att få ett så mer osvennson jobb som möjligt, jag vill göra något som inte så många andra gör, vill inte fastna där jag är nu inom omvårdnad. jag vill bli något att vara stolt över, ( Ja jag vet det låter konstigt, finns inget som man borde vara mer stolt över än att hjälpa andra som behöver din hjälp) känns så jobbigt och säga att man jobbar inom omvårdnad. inte kasta skit men det är inte vad jag hade tänkt mig liksom, dock är det ett förbannat givande jobb så jag förstår verkligen dem som trivs och vill jobba med det.

¤ Familjen
Har nog inga drömmar om familjen mer än att jag ska ha ett hus vid vattnet en hund och jag ska gifta mig i en liten sten kyrka från medeltiden med en ljusblå klänning, silver ringar och vita rosor ;)
Där är vi specifika minnsan, sen med vem och när det är en helt annan historia, haha

¤ Övrigt
En av mina drömmar är att få resa så mycket som möjligt upptäcka nya länder som man knappt visste fanns när man var liten, få se dem tillsammans med någon som betyder mycket, de skulle vara det mest fantastiska som finns.

Förutom det har jag en sjuk dröm om att få gå en riktig thaiboxnings match, det skulle vara sjukt coolt och något jag tänkt på i så många år, dock är det en sån där grej som för alltid kommer få bli en dröm om inget mirakel sker...
Det skulle även vara häftigt att kunna fullfölja ett maraton, inte på tid bara att fullfölja det, klarade inte ett halv maraton för några år sedan nytt försök den 14 sep sen kan jag återkomma med det där om att köra ett helt.

När jag tänker på mina drömmar egentligen så är nog det av störst vikt att jag har min familj och vänner där vid min sida hela tiden,
skulle nog kännas ganska värdlöst annars, ja du klarade det, men vem kan du dela det med?

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0