tadaaa...

Shit vad dagarna går, ändå går dem inte snabbt nog,
snart drar man ju till Turkiet, hur skönt ska inte det bli då?

Hur kan varenda jävel gå ner i vikt utan problem, medans jag stått still i 3 månader trotts en jävla massa träning?
Vad är det för orättvis värld vi lever i ?

Vårruset igår, fick en att tänka iaf. milen ska klaras och den ska göras på tid oxå.
För nu jäklar är tant trött på att folk ser ner på en för att jag är stor, ja jag är stor, ja jag har massa extra kg att böra på, men det är väl fan ingen ursäkt, skulle jag vara sämre för det? skulle jag inte klara samma saker?
Klart som fan att jag gör det, tar bara lite längre tid. så jävla trött på folk och deras förbannade synsätt.
bara för att man är stor betyder inte att man är lat och aldrig rör på sig,
Så arg, nää nu lär vi skriva nå annat innan jag totalt lackar ur..


med lite tur så har man kanske en framtid trots allt, får se vad framtiden har att erbjuda.

Pärlan kommer hem i morgon oxå, som om de inte är LITE skönt ;)



Btw ansökt om körkortstillstånd för mc-kort också,
så vem vet nästa sommar kanske man glider runt på en "street bob 10"
Fan vad awsome de skulle vara alltså.


Kapten röd på lördag med flickorna,  kan bli nice det.

FLy high and krasch like a superstar !


Kommentarer
Postat av: natha

Hahah va de enda bilden du hade på bilen`?;)

2012-05-31 @ 16:26:34
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0