Väntan!

Så trött på allt idag, skit fin dag gymmet gick kanon bra och allt,
men det saknas något eller rättare sagt någon.
pallar inte det just nu, varför ska jag alltid lyckas ställa till det för mig själv?

inte visar träningen ens de minsta resultat,
vet att man måste ge det till, men jag är ingen sån människa med tålamod.
och nej det hjälper inte att träna på det heller,

Fan känner mig större o dallrigare nu än vad jag gjorde när jag började,

ända fördelen hittills är väl att knäna fortfarande håller, (vilket är högst oväntat)

men men time to ta nya tag och se frammåt,
nångång lär det ju vända och resultaten syns.



Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0