Sverige vs Turkiet

Trodde jag aldrig skulle säga det, men jag vill verkligen tillbaka,
vill tillbaka till Turkiet, till Bodrum och Salmakis,

ett paradis på jorden, går inte att beskriva man måste uppleva det, den bästa veckan på många många år !
finns ingenting att klaga på mer än kuddarna i sängen.. haha men då har jag nå kuddfetisch eller vad man säger,
Jag ska tillbaka !

vad livet plötsligt slår till med sin enorma kraft, här var vi borta i EN vecka, EN vecka, och de känns helt sjukt när man kommer hem och får höra att ens morbror ligger på sjukhus efter att ha ramlat ner från taket, och att en vän till familjen dött, hur kan det vara en sån enorm kontrast, allt på en vecka ?

först händer ingenting sen helt plöstsligt så bara slår det till, Det är de svåra stunderna som gör oss starkare och de bra stunderna som får oss att orka de svåra.

Och efter den här veckan har jag en hel del energi att leva på, det ser ljust ut nu !

Turkiet -bodrum -salmakis spa &resort = smultronställe !


Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer
Postat av: Sandra

BILDER BILDER BILDER:D

2012-06-16 @ 18:00:36
URL: http://heggih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0