fjärillar...




Sitter här mitt i natten och det pirrar i magen, när hände de senast liksom?
Peace and love imorgon, jag vart så osäker på hela grejen framåt tillbaka, men nu känns det verkligen som jag gjorde rätt val och åkte,
Ska bli så sjukt skoj, alla band som kommer
band jag SKA se är :
Kent
Billy idol
Labyrint
Roxette
Lilla sällskapet
Mac miller
Winnerbäck
Svenska björnstammen
Charles Bradley

Sen fanns det en hel del till bra band som ska ses vid ork och lust.
Ska bli sjukt skoj även om jag är lite nojig över att sova i tält med en jäkla massa nadra fulla människor runt om.
men vad tusan man lever bara en gång !

Och iår känner jag att nu är det sommarn då det händer, då är de lika bra att köra på utan att tänka.

Fly high and krasch like a superstar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0