13: Den här veckan

Ja den här veckan, den har pendlat mellan himmel o helvete till himmel igen.
började med ett samtal som känns absurt, svider men jag som krävde sanningen, bara gilla läget.
jobbade natt hem njuta av livet och
gick vidare till midsommarafton på jobbet härligt det, eller inte, men det funkade det med,

veckans höjdpunkt ändå var igår när jag åkte ut till stugan med tjejerna för att fira midsommar, haha så jäkla nice, och tänk er stugan står kvar, även fast vi härjade runt med gasolen ;)

Vart hemma från Turkiet i snart två veckor känns helt sjukt, vill tillbaka och den senaste tiden har vart lite för drygt, men men livet är bra lär jag säga, peace and love om två dagar ska bli yttterst intressant lär jag säga.

mina veckor är inte så intressanta upptäckte jag nu,
förutom det där har jag ju pressat på  gymmet.


Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0