Efter regn kommer solsken

Verkar vara allas favorit rubrik, så jag rättar väl in mig i ledet jag med,

men kan det verkligen vara så, kan det inte vara så att efter sol kommer lite mer sol?

Peace and love, hur jäkla nice som helst,
var ju så orolig för folket, men dem var riktigt schysta, hade klart vart rolig att dela det med från min sida oxå men dem var riktigt schysta så det blev ju awsome.

tillbaka nästa år helt klart,
det var nice !

bilder kommer senare när jag har letat rätt på kameran, den borde ligga någonstans i någon väska men vem vet egentligen...



Mac miller, roxette o nerox ägde ! och nå band Magnus jagade med mig till..


Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0