Så jäkla korvigt

Kalas dag igår, med gym dans och riktig tjejkväll.
och ja jag sa dans, satan det var riktigt skoj, men jag sög haha noll takt, noll rörlighet, men jag hade nog roligast :P

tjejkväll med grönsaker o dipp, ansiktsmask, porrensare och värsta tjejfilmer du kan tänka dig
"sex and the city 2" och "honey"

lite träningsvärk idag i röven, och magen riktigt nice kan säga att det var länge sedan jag hade nå sånt.


Lämnade in bilen idag, ingen rolig historia de mesta i framvagnen har tydligen blivit snett, men vi får se i nästa vecka. hur mycket och vart.

min pärla !

 

Varför gör det så ont i tomheten?!


Fly high and krasch like a superstar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0