Kärlek !

För det första har jag världens bästa familj !

Jag har nog en väldigt dysfunktionell familj men fan vad jag älskar dem,
fyllde ju år i söndags och de som såg ut att bli en väldigt grå dag blev plötsligt väldigt bra.
alla så glada och de känner mig så väl.

Sen fick jag världens bästa presenter och morgon så det kanske gjorde de hela lite bättre.

saknar dig lammet

och ja Pungskavet tillhör officiellt familjen nu, just so you know haha


jönköping närmar sig med stormsteg ska bli riktigt nice lär jag säga, fortfarande pepp...
ska bara få brudarna att ladda ner lite country till skivorna.


och mössor jag inte hittar någon bild på men alla som känner mig vet vad de är för sort..

Fly high and krasch like a superstar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0