Lycka !

En dag med pungskavet kan göra vem som helst galen,
men hittar man en vägglampa som matchar min gröna vägg då är man ännu mer galen.
fresten målat om, blev tok bra.


målat om allt i mitt rum utan den fasta inredningen.

3 vita väggar
1 grön vägg
vitt tak
ny gardinstång+rullgardin
ny grön sänglampa

det som fattas är en 8 facks expedit hylla i vitt med lådor, och en vägg dekal sen är det himmelriket på jorden
bilder kommer sen när allt är klart



Jag som var så ledsen när lampan på k-rauta visade sig inte hålla måttet, så hittar jag den här, som gjort för mitt rum, nu sitter man som ett litet barn på julafton, så lycklig.

 

Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer
Postat av: natha

Du måste mena galen på ett bra vis va?;)

2011-11-06 @ 11:43:00
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0