krusch

Japp de finns inget ord som ser ut så jag vet !

Så mycket jag vill göra, så mycket jag vill känna, men ack så stop det tar där.

Dock påbörjat några projekt som ska genomföras !

Fixa kort av olika slag,

försov mig i morse för andra ggr på 7 månader riktigt dåligt av mig, men men alla är vi mänsliga,
dock snabbt ute, tog bara 7 minuter.

tvättat, städat, bakat, fixar käk, handlat och nu duscha,
vissa dagar hinner man mycket på.

lyssnar på skin, och känner någon skum längtan i kroppen.

blev medlem på youtube idag med, den ni gott folk, känner mig så sten cool och mordern ;)



Ska ta upp min träning nästa månad, och den här ggr blir det garanterat av,
så jag kan slå mario i chinups (tror jag det heter)
är ju ett bra mål Voho då är det bestämt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0