Glädje

Det var med glädje jag insåg att det är ju onsdag idag,
det var med glädje jag insåg att jag har tvättstugan i morgon,
det var med glädje jag kollade mailen och insåg att med en jäkla massa tur kan nog det här bli bra,
snart semester, helt sjukt går inte att beskriva hur mycket jag längtar.
Jag och in älskade lill Tiff ska ut och se världen.

Man lär fan leva medans man kan,
Bestämde mig igår iaf, att jag fan i mig ska ha mc kort och hoj nästa sommar.
om jag så ska leva på vatten och bröd, det är så värt det !

 

Chefen ska köra i morgon så vi får se om jag kommer hem oskadd, det har ju vart äckligt nära senaste tiden.

 

Fly high and crasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0