AWSOME !

Helt underbar helg !
om livet ändå kunde vara så här underbart jämt.

Jag känner mig löjligt lycklig.

Sån jäkla sjukt awsome helg !

Fredag: slutade tidigare för att plocka upp Pungskavet vid tåget, för att sedan springa på stan. (så jäkla skoj att träffa fröken igen )



Lördag : FIGHTING GALA  !!! riktigt riktigt nice, fast nästa ggr blir det thaiboxning, brottningsdelarna blev lite sega, men blod och utslagna tänder och några riktigt fina knock out er kan man begära mer?
en riktigt fin dag i götet oxå, kvällen skulle ha avslutas på en krog i Jönköping men "tidsindikatorn" var emot oss och det blev drive in på max ist och hem och sötta sig i soffan och käka pommes och dricka vin. (kändes riktigt gay) men den perfekta avslutningen på en awsome dag.

Söndag : Efter en segstartad dag för mig och nån timmes solning på balkongen för natta, så blev det äntligen fart på oss, åkte runt runt runt runt kändes det som, det hela slutade med att Emil kom hem, natta fick nya byxor, jag fick nya blommor, Rickard fick följa med på äventyr och jag har en grill ståendes i bakluckan, kom på den bra idéen att vi kanske borde grilla.
vilket visade sig vara en helt awsome idé.
Grillning vid åsasjön lär så göras om, var helt lovley,


Längtar redan tills Natta och sälen kommer ner.

Helt underbar Helg !
Tack natta för att du får mitt liv att lysa upp !


Fly high and crasch like a superstar !

Kommentarer
Postat av: natta

Jag längtar också! :DDDDDDDDD

2011-05-11 @ 10:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0