wonder

så mycket som hänt den senaste veckan vet inte vart de börjat eller slutat, vart helt fucking awsome iaf.
Vill ha en sån här vecka igen ! GE mig igen, igen igen igen...
länge sedan livet kändes så värt faktiskt.
funderar starkt på vad jag ska göra med jobbet, folket, och framtiden.
Jag så mycket planer för framtiden,
mc kort,
usa
soffa
tapetsera om
nytt golv
nytt jobb
samtidigt som jag inte vill lära känna folk här nere för jag vet inte hur länge jag blir kvar,
så är det just precis det jag vill, vet inte varför jag börjat tänka såhär,
finns ju ingenting som säger att jag skulle flytta, jag har jobb här nere så fast är jag väl
men ändå, skumt det där.
Du fick mig att le helt utan anledning.
Länge sedan det hände kan jag säga..
Känner mig som en zombie knappt vart utanför dörren senaste tiden, och jag vet inte varför heller,
vill börja träna igen, eller rättare sagt jag måste börja träna, håller på att go nuts här :P
Handskarna o benisarna ligger ju i väskan och bara väntar på mig ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0