Äpple

Japp äpple är dagens ord, är det höjden av lathet när man inte orkar ändra en bokstav?
eh skit samma ibland får man vara energisparande.
Ibland lyckas jag verkligen göra det svårt för mig själv, varför lyckas jag alltid?
Kanske det som är skönheten med livet vem vet, iaf
satt och pluggade lite lärlingsteori idag, gjorde 2 uppdrag så har jag bara 2 st kvar och typ 8 månader,
funderar på om jag ska dunka på och göra resten under april, så kan jag släppa det där sedan?
men iaf, satt och läste och fastnade på följande mening
Entrédörren ska ha en bra ljud och värmeisolerande förmåga
............. "Entrédörren måste även ha ett tilltalande yttre"
Kändes lite halv skumt att det måste ha ett tilltalande yttre för att klara eroupa standarden.
men men inte ens entrédörrarna går säkra från denna utseendefixering..
kom iaf fram till att min lägenhet är i ett stort behov av rust, så alla som känner för att riva lite och umgås med
tant är välkomma ner i höst så river vi stället...
Fan vad dåligt av mig men jag var tvungen att ändre kunde inte stå öpple. lär ju tänka på framtiden.
och glöm inte
Fly high and krasch like a superstar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0