San Fransico

Dag 3 lider mot sitt slut i den homosexuell vänliga staden...

Så jäkla lugn dag idag, tog oss en upptäcksfärd idag on the dark side,
och jag säger då det, aldrig mer, så nasty fick en massa opassande kommentarer som jag gärna hade sluppit,
men tur är har man Tiffen med sig som har samma sjuka humor som mig,

skulle försöka hita en riktig restaurang idag, det gick väl som det gick, slutade med att vi hamnade på en restaurang som liknande buddys hemma med gamla 80-tals soffor och elvis ur högtalarna, självklart så hade vi ingen kamera med oss då vi bara skulle gå till bistron vägg i vägg till hotellet,
iaf när vi väl skulle beställa så blev det burgare igen för 3-dagen i rad börjar bli trött på det kan jag säga,

på vägen hem så plockade vi upp lite as snygga t-shirtar, så nu kan man glida med stil när vi väl kommer hem och börjat träna igen ;) 

                                                         Dagens sanning :

Läsken på restaurangerna smakar verkligen skit
 Igår var det smak av kloak
idag är det smak av toalett
med lite tur kanske det smakar badrum...

Killar här saknar respekt, och döljer verkligen inte när de kollar in någon..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0