Snabbt

Nu ger jag mig på en lista som jag har snott av Pungskavet

1. Hur gammal är du om fem år? 28 år !
2. Vem var den sista du träffade? Emils mamma
3. Hur lång är du? 170 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? The last samuraj (halva iaf)
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Du kan kolla sånt idag, du vet det va? -
7. Vad är dagens planer? Slappa i soffan framför på spåret
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem jag ska ha tag i ! men jag äär obotlig sms nörd.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda som tur är-
10. När såg du senast din mamma? för länge sedan! vid nyår
11. Vilken ögonfärg har du? Ljus bruna !
12. När vaknade du idag? 05:53 ringde mobilen.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat?! Vem hittar en katt?
14. Vilken är din favoritplats? Sängen, har ingen riktig favoritplats, så länge jag har folk runt mig som betyder nå så spelar platsen ingen roll.
15. Vilken plats föredrar du minst? Mörka skogsstigar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Inom byggbranschen på något vis, man och barn och en lurvboll till hund med en stuga vid vattnet/landet och på jakt efter mitt tornhus jag ska börja renovera.
17. Vad skrämde dig som barn? Allt ! jag var en mes som liten ! men brorsans plaskrokodil och rävar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Pontus
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? För ung är jag nog inte, men jag är knappt en vanlig cd skiva
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda såklart ! Egen designad bärbar, stationära är den som används mest dock.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan nästan jämt om de inte är snorkallt, då blir de duntofflor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6-8 beror på vilket humör jag är på vid bäddningen.
23. Hur många landskap har du bott i?  3st  Gävle-Stockholm-Jönköping
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jarå fråga Hägge. Bulgarisk "vodka" är farligt !
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor OCH strumpor i alla lägen.
26. Är du social? som fan när jag känner för det.
27. Vilken är din favoritglass? kulglassen på godislandet ! annars är jag en sucker för ischoklad.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Skaffa bil! Ta med familjen utomlands och kolla på lya
29. Tycker du om kinamat? Ja men då ska det vara vagnen vid sjukhuset
30. Tycker du om kaffe? Nej aldrig kunnat lära mig tycka om det heller, har försökt men de går bara inte.

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk i gröten
32. Sover du på någon särskild sida? börjar på höger vaknar alltid i mitten.
33. Kan du spela poker?
kan och kan, frågan är om man är bra.
34. Tycker du om att mysa? Det bästa som finns ju.
35. Är du en beroendemänniska? Vad är det för skum fråga? alla människor är beroende av något, blir svåret att leva utan luft och mat ;)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? inte vad jag kommer på.
37. Vill du ha barn? Njea ne, mycket jag ska göra före.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Vill lära mig danska är ingen språkmänniska. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp i Frankrike.

40. Föredrar du havet eller en pool?
Pool att bada i, vem vet vad som finns i havet, men havet vinner om jag slipper bada.

41. Vad spenderar du helst pengar på? fixa till lägenheten och resor hem.
42. Äger du dyra smycken? Smycken?! Jag ?!
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej jag är inte så dum.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? salamimacka
45. Vem är den roligaste människan du känner? bra fråga.
46. Välj ett ärr på din kropp? massor på knäna o benen sen barndomens glada dagar.
47. Vad har du för ringsignal?  Brynäs lag nr 1 - Gävle pojklarna ( äldsta "Brynäslåten)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jo men de är hos pungskavet.
49. Flirtar du mycket? Omedvetet kan de bli en del.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
min vad ?!

51. Kan du byta olja på bilen? Ingenaning aldrig behövt,  men de ska nog gå att fixa.
52. Har du fått fortkörningsböter? Så dålig är jag inte.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håkan Nesser, vad den hette minns jag inte.
54. Läser du dagstidningen? Bara om jag är hemma i Gävle.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Kan hända
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker nu, annars mix
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslista igår.
59. När var du i kyrkan senast? Syrrans konfirmation i somras var de väl?


Kommentarer
Postat av: Natha

Så om 10 år har Carro en Cyberlotta :D grymt

2011-02-02 @ 12:02:14
URL: http://nathaliedeniz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0