Året var 2010

Kom precis på att jag inte har sammafattat året nå, och det är snart februrari, nu får jag skärpa mig faktiskt,
2010 var väl ett väldigt upp och ner år,
Blev klar i skolan,
körkort,
blev snickarlärling,
Flyttade till Jönköping.
Jobbade inom vården.

Mycket som man aldrig trodde man skulle göra hände 2010

Det var nog ett bra jobb ändå, kanske inte det gladaste och lyckligaste men ändå helt okej,
jag uppfyllde några av mina mål iaf, det får väl ses som en bedrift.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Körkort, fixade Fysik B och bodde i Mora i två veckor.

Snodde en lista av heggih.blogg.se

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Nepp alla överlevde 2010 med.

Vilka länder besökte du?
Blev någon kryssning vart den gick minns jag inte.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Välbetalt jobb !

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
25 september, 17 december

Din största framgång 2010?
Körkortet, examen, Flytten

Största misstaget?
Inget jag tänker dra här.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Knäckt till höften förutom det är de väl bra i mina mått

Bästa köpet?
Mina älskade Timberland vinterskor

Vad spenderade du mest pengar på?
Sj tyvär :S

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Avslutning/grill festen, party bussen, 25:e med hägge o natta.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Ingen, alla låter flyter ihop för mig. men ska det vara någon lär de ju vara "america stupied" eller vad den heter, skakar huvudet som ett mongo iaf.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag blev väl mer cynisk antar jag, Livet har sina stunder åt båda hållen.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och njutit mer av livet.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenaning,

Hur tillbringar du julen?
Hemma med familjen såklart !

Var du kär i år?
Nope

Favoritprogram på TV?
Big  Bang Theory, Bones, NCSI, Criminal minds

Bästa boken du läste i år?
Ända bok jag kommer ihåg att jag läst ut är en inredningsbok

Största musikaliska upptäckten?
America idiot

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Får alltid de jag önskar mig.

Något du önskade dig men inte fick?
Nya knän...

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var ut med tjejerna ! Ägde krogen med min gula affroperuk

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Positiv inställning

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mjukisar, leggings. Jävligt dåligt

Vad fick dig att må bra?
Gävle !

Vilken kändis var du mest sugen på?
Han som är med i Step up, så sjukt het !

Vem saknade du?
Ni som känner mig vet, ni andra får fortsätta undra.

Den bästa nya personen du träffade?
Mi


Kommentarer
Postat av: natha

Önskade du dig inte ett liv i år? Eller fick du ett ? :D

2011-02-02 @ 11:59:00
URL: http://nathaliedeniz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0