06: Min dag

Måndagen den 31 Januari 2011
så Vad händer en dag som denna?
ingenaning, sitter på jobbet iaf
tids schema

05:53 mobilen ringer första ggr
05:58 znoosar några ggr till
06:03 kravlar mig upp och gör ordning gröten och slår på tv:n (Ska du säga)
07:46 går ut för skjussen
15:55 äntligen hemgång !

sen blir det träning käk i olika ordningar men kvällen avslutas alltid med
Bones kl 20:00

när de är slut ligger Tant mer eller mindre som en slaktad säl i soffan men ändå av någon konstig anledning
kommer jag aldrig i sängen förren 23 typ,
vilket är FÖR sent... men men

Vilket sjukt tråkigt inlägg men men ni får stå ut
Jogga idag iaf, får se hur det går, jag så sjukt jäkla otränad just nu så det är fett pinsamt !
Ungefär lika pinsamt som att jag faktiskt skrev fett pinsamt.

FLY HIGH AND KRASCH LIKE A SUPERSTAR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0