05: Vad är Kärlek?

Det är en mycket bra fråga jag ställt mig själv väldigt många gånger,
och det ända vettiga svaret jag får, är trygghet.
trygghet blandat med en massa glädje och sorg.
I grund och botten är de nog så för mig iaf,
med kärleken kommer trygghet o alla andra känslor,
Sen i vicken grad och hur den yttrar sig är en annan fråga,
och vilken sorts relation man har med den andra personen eller saken.
Jag älskar mina vänner och familj, men jag älskar även min kudde o säng,
olika plan, fast både fyller samma funktion, de får mig båda att orka med
livet och vardagen.
Vad jag känner att det här blev ett tråkigt inlägg men vet inte vad jag ska säga
annars, kärlek är så komplex alla känner det och det är olika saker för alla,
Men det ända jag är säker på är iaf att jag är trygg med dem jag älskar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0