04: Min bästa vän

Sory om det dröjt över en månad sådär mellan inläggen, livet har bara lekt med mig så har varken orkat eller haft tid till att skriva något.

Så "min bästa vän" klurigt det där ju,

Min bästa kompis just nu och de senaste åren måste nog ändå vara
mitt älskade pungksav !


Vi började samma klass i sjuan, då undrade jag nog mest vad det var för jobbig människa hon hängde med.
men sen du, kom ihåg att jag och Foujan följde med pungskavet hem en lunchrast, och där visade hon oss sin infrysta spya och bjöd på paj, sen dess har vi vart homies, det är det som krävs alltså :P
en infrysen spy och lite paj och jag är din kompis.

Jag och mitt pungskav har nog upplevt det mesta av livets bravader tillsammans, det finns inte mycket vi inte
vet om varandra, de roliga är att vi är varandras totala motsattser, jag stor o go, hon liten o söt,
Jag fördomsfull, hon fördommsfri (vill hon få det att låta som iaf)
hon vänster, jag höger. men ändå så älskar jag den kvinnan så sjukt mycket, hade de inte vart för att jag redan har en hel hög med syskon så skulle hon bli min 3 syrra, hon är iaf en del av familjen, det är klart det.
Vi har fan alltid roligt tillsammans, om vi så skulle sitta och kolla på fär som torkar så skulle vi få det till de roligaste saken i världen.


Sen får jag inte glömma
Hägge

Kvinnan jag känt längst, min arabiska fru ;) Vi har inget gemensamt egentligen, ändå är vi homies, börjat
tro att det är för att vi alltid haft varandra, vad som än händer så har kvinnan alltid funnits där även om vi inte snackat på 6 månader. Vi behöver inte säga något ibland, vi vet ändå vad den andra säga, vilket kan vara ytterst praktiskt måste jag säga.
Vi träffades på bb och har hållt ihop sen dess.


De är dem två som kommit längst på den krokiga vägen till att komma mig in på livet,
Sen har vi ju

Pysen

Maria som är strax efter min lilla pys från skogarna, det är en väldigt klöok kvinna faktiskt.
oxå en sån där tjej som man oftast har roligt med, fast hon är mycket lugnare än mig, kan nog bero på skogarna hon växte upp i.


Kommentarer
Postat av: Natha

Haha du och ja Borror ! Nu vill ja på äventyr bara för jag läste de där! Lär ta mig ner till den kristna staden så ska du och jag ha skoj ! :P



hade glömt min infrysta spya :D HAHAHAA

2011-02-02 @ 12:06:05
URL: http://nathaliedeniz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0