profil

Läste nyss min profil här på blogg.se
där stod det "bloggen om de mest onödiga du kan tänka dig"
slog mig att det inte vart så mycket onödig information den senaste tiden.

Så tänkte börja med några funderingar jag haft den senaste tiden, ni kanske kan hjälpa?
Hur kan himlen bli rosa egentligen?
Vad är ett bra svar egentligen?
Vart går gränsen mellan påstående och åsikt? för de är väl samma sak egentligen?

shit vad tråkigt inlägget blev, hmm illa illa får ta och skärpa mig till framtiden,

Försov mig idag, chefen ringde och fråga vart jag var, -smått pinsamt-
första ggr på länge jag vaknade utvilad iaf. alltid något att vara glad för iaf.

startat en till blogg fresten
borror.blogg.se/varvet


Dåligt av mig, måste bli bättre till sommarn det där ju.

Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0