11 - Det här älskar jag

Vad jag älskar?
Träning, Familjen, vännerna, livet.
vintern, närhet, sånna stunder då man kommer på sig själv att skratta utan att egentligen vet varför,
man bara är glad.
Älskar reglerna de äldre körde på när jag var liten, Man lärde sig tidigt vad som var rätt och fel.
kan man säga att man älskar sig själv?
Jag älskar den personen jag har blivit, eller utvecklas till, för utvecklas gör jag,
långt kvar till att bli någorlunda "normal" men men.
Älskar regninga höst kvällar med tända ljus på bordet och en filt över sig, så sjukt mysigt.
Älskar Gävle...
Personerna som finns kvar i mitt liv trotts att jag kan vara dryg jobbig, svår som tusan.
älskar att jag är stark nog som person för att jaga mina drömmar.
kanske ska tacka dem där hemma för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0