Plötsligt

Plötsligt har jag hittat hem!
jag älskar mitt hem, för första ggr i mitt liv har jag ett eget hem,
det är verkligen ett hem, inte bara ett ställe att sova på (som stockholm var)

vårstädningen gjord idag med, blev lite av en kulturkrock när jag kommer ut på balkongen
endast iklädd bh och pyjamasbyxor vid 17 tiden.
det är söndag då får man gå klädd så på söndagar tycker jag,
men snuten utanför och mina slöjklädda grannar kollade på mig med en väldigt skum min,

Kände mig skapligt uttittad lär jag säga. haha

lägenheten blev iaf fin,

Haft mammsen på besök oxå, riktigt nice vecka har det vart, hoppas på att nästa blir lika bra

Bilder på lägenheten kommer i slutet på veckan..
Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0