hoppsansa

Lördag igen efter att ha vaknat vid halv sex och vart på väg till jobbet innan jag insåg att det var lördag och jag kunde sova vidare. så har väl dagen rullat på bra lär jag säga.

Känns lite små tragiskt att sitta här nere på sista april bara.

men men självförvållat, skulle kunna åka uppåt om jag hade orkat.

Börjat mitt nya projekt nu iaf, ska göra allt för att lyckas.

Jag är klar med lärlingsteorin nu iaf, alla rätt på sista updraget.
Nu är det bara timmarna kvar, sen så.

Nee ska man ringa och boka om hotellet i los angeles kanske.
Har jag sagt att det blir U2 i Chicago i sommar fresten?


Solider stadium, minsta NFL arenan. tar BARA 67000...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0