korven

Sitter man här mindre än 2 veckor kvar i skolan, men sen då?
så mycket som snurrar i min lilla skalle, iofs är det inte så mycket som kan gå fel egentligen, det är bara väldigt irriterande att gå runt och inte veta liksom.

men blir nog bra det här med,
du försvinner sakta, långsamt farväl, ändå är jag för trött för att kämpa, jag har försökt så många ggr utan att lyckas
så nu skiter jag i det här.

ny tid, nya människor, nya möjligheter...

någonstans finns en för mig med :P

helt klockren helg i Gävle iaf.
Ge mig ett jobb och jag är din :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Städa min lägenhet för 5kr timmen?;)

2010-05-27 @ 18:00:09
URL: http://heggih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0