Grill...

Måste börja med att säga att livet är rätt nice för tillfället, nya skor igår, grill idag och ett litet hopp om framtiden tändes, och bara en vecka kvar.

Carro så jäkla klad hest, vet inte vart jag ska ta vägen, tihi

kom nyss hem iaf, hägge bjöd på käk och kapten morgan med cola, så sjukt jäkla gott, jag brukar inte gilla sånt (inte för jag har någon koll på vad morgan är egentligen men men)  det där mumma, och till alla er där ute som säger att man inte kan grogga på vira blå tira, ni har så fel !
det är skit gott ju !

Detta är min nya kärlek!
mina nya asics gel kayano 16



Sjukt god mat hägge, det är bara att tacka och buga

Nej nu ska tant Carro nog försöka sova, klockan är ju bara halv fyra.
Sov gott Sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0