fly baby fly !

Det var inte igår det här hände senast.
sitter här nu i min ensamhet i stora staden och funderar på livet, jag har tänkt så jäkla mycket den senaste veckan.
allt är en ända dimma, jag börjar nästan bli lite paranoid, måste jag erkänna.
Är det du som driver med mig, eller jag som driver med dig?
Jag borde bli lite mer som Volter känner jag, där var det fan i mig ord och inga visor.
Men men haft lilla maria på besök, så sjukt skoj ju, inte för att vi gjorde sådär jätte mycket,
men men det var bara skönt att hänga och se saker från lite nya perspektiv.
göra klart projektet idag är målet, även fast det är tok varmt ute, och solen skiner, sån underbar dag faktiskt !
En dag som denna kan inte livet vara annat än underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0