torsdag -tystnad

Japp så var det torsdag igen. sitter i skolan och funderar på vad jag get tmig in på egentligen,
var det här verkligen någon bra idè, jag börjar fan tveka alltså, sen att alla andra tycker att det är
en usel idé stöttar inte direkt måste jag säga...

Men men ni som känner mig vet att jag är som jag gör och gör något om jag bestämt mig för något.
och nu har jag gjort det, och då är det inget som kan stoppa mig -mohahaha-

Nej men det ska väl bli skoj får vi hoppas :P

Sjukt trött, inte sovit ordentligt på ja jag vet inte, sen jag var hemma i gävle senast, och innan ryggen började bråka...

Vad gjorde jag igår egentligen? Drack några öl med klasskompisarna men inte ska man väl behöva få ont i ljumskarna för det?
Ibland undrar jag hur jag lyckas.

status på Carro.


Tåget verkar vara sent oxå, underbart, tur att jag har mina apelsiner..
'
Kommer nog inte höra av mig på ett tag, då mannen inte har nå internet, hur nu det går till, men men hörs när jag kommer tillbaka.

Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0