plump

tjoho, i´m back,
efter 2 års frånvaro från mig själv är jag nu tillbaka, den glada flummiga luff Carro
hon är tillbaka bäst ni ser upp, (iaf är det planen)

Tänker mycket fortfarande, försöker dock slå det från mig, du förtjänar inte mina tankar längre.
nån gång när allt har lagt sig och jag fått lite perspektiv på det hela ska jag skriva något, men det är för
tidigt för det nu.

men iaf, jag blir så sjukt jäkla trött på allt folk som gnäller om att det är media som förstör unga tjejer.
Visst självklart är idealen sjuka som de är nu, men för i hela friden, det är väll upp till var och en vad man
gör med sina liv? och det är bara oss själva vi kan skylla om vi blir överviktiga, det är trotts allt vi själva som
äter för mycket och rör oss för lite, det är så enkelt och så svårt på engång.


så sluta bry dig så jävla mycket om vad andra tycker och tänker och vad som står i tidningarna så ska du se att
du blir så mycket gladare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0