måndag - tomt

Så var man "hemma" i stockholm igen då,
vilken jäkla helg det vart, klart över förväntan måste jag säga, känns så skumt när man ligger här själv igen.
Så tyst, vem ska man nu picka på?

Jag åkte ner med 2 frågor och, dem behövde jag inte ens fråga, fick svar ändå,
åker hem med 1 ny fråga och ett enda stort mysterium...

haha som sagt vart en bra helg, hoppas herrn håller med om det, annars vore det ju lite bittert.

nej kanske man borde lägga sig så man orkar upp i morgon, det är ju faktiskt en dag i morgon med.
Bara 10 veckor kvar nu ju, och 2 dagar kvar av den här veckan, det går framåt med stormsteg, helt sjukt ju.

längtar till framtiden, fast den är lite skrämande,
Jag vill ha ett sommarjobb !

Jag kommit på vad jag vill göra med de närmaste året iaf...

Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0