....

Varför kan jag inte sova i stockholm?
det är nå helt sjukt, jag kommer hem och sover som en prinsessa och vaknar utvilad, helt sjukt
men men snart slut, gälller att stå ut nu det sista bara, sen så.

vart udda dagar det här.

men men

funderat lite på några helt onödiga saker, men
nyhetsbolagen/kanalerna har dem en egen helikopter eller hyr dem in någon om det skulle behövas, eller använder vi oss inte av sånt i Sverige?  Kanske bara är i USA det.


sen funderar jag på när man ska dra grillfesten egentligen är den 17 kanske det bästa allernativet nu?
då skulle man nog kunna dra lite volleyboll på en gång :P

satan vad jag längtar till i sommmar....



Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0