Dagarna går fort nu...

Trodde tiden skulle sega sig fram nu på slutet men oj vad fel jag kunde ha,
dagarna bara flyger förbi och veckorna följer med, helt otroligt alltså, så underbart skönt,
inte många tentor kvar nu innan man är BYGGNADSINGENJÖR
Kan ni tänka er, Carolin Hellström som byggnadsingenjör, helt ofattbart om jag får säga det själv.

Kan nog komma att förvåna en hel del människor med den sanningen. -mohaha-

Dagen började inge bra, mådde illa och hade tok ont i magen,
vilket sakta men säkert kommit och gått, men iaf jag har pluggat idag, känns som om provet i morgon faktiskt kan gå vägen, måste jag bara se till att få in den förbannade kvalitetsplanen,

joggat idag, körde fartlekar med, satan i gatan vad det känns i benen, tanken var att jag bara skulle gå en kort sväng idag slutade med 37 minuters jogg :D helt underbart.. tihi

Bra dag idag (hittills) ska bara tvätta och börja slänga ner lite kläder i väskan så är det gjort,

båda resorna bokade nu oxå, ser framemot båda lär jag säga på olika sätt.. känns som om första årets otur och mörker börjar lösas upp till en rätt behaglig tillvaro.

Carro älskar Livet och livet verkar älska Carro för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0