just do it !

Låg och funderade halva kvällen igår.
Så sjukt besviken på vissa personer, som man trodde skulle ställa upp men bara lyst med sin frånvara mer och mer.
men iaf, tanken slog mig undertiden, Jag känner dem inte längre, då är frågan har jag någonsin känt dem?

För när kan man egentligen säga att du känner en person?
du tror du vet hur personen känner och tycker, men hur många ggr har inte det blivit fel då?

Jag själv kan ju säga att det är inte många av mina kompisar som jag verkligen känner, tiden går och alla förändras, det jag trodde var för en månad sedan är inte längre.

mest udda av allt är ändå när man kollar på kort av sig själv och tänker "vem i hela friden är det där?"

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0