skala

Så var det lördag igen, första dagarna i skolan är gjorda och man är tillbaka
i den brutala verkligheten.
Vet inte om jag är på rätt plats i livet just nu, men nu är det bara ett halv år kvar, bara hålla leendet uppe och
kämpa på, sen kan jag göra vad jag vill, är det kanske dax att leva sitt liv, på mitt vis, frågan är då bara
vad jag vill göra med mitt liv, vilken väg ska man gå egentligen`? och vilka personer är jag beredd att svika?

jag önskar jag hittar hem till livet igen

Det vi halkade in i blev ett märkligt tidsfördriv, längtandes tog vi oss dit, Nu har DU befriat oss fast det blev
brutalt, det jag inte visste fick jag se, kalla mig dåre som hoppats igen, kalla mig dåre men jag längtar oxå hem,
kalla mig dåre, vad kallar man dig?  fanns det något annat du delade med mig, vad fanns det mer?
Jag har varit älskaren som lockande en del, som bara ville leva för stunden, sanningen kan bli ett hot om allting
är ett spel.
rädlsa har kvävt oss förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0