funderingar

sitter här dagen före skolan börjat för sista gången. känns skumt att det här är sista ggr,
vad ska jag göra i sommar egentligen ? vad händer sen, jag vill inte flytta hem, men vad ska man göra?
jag måste hitta mig ett jobb, och det ser ju verkligen ljust ut nu?

men haft ett rent ut sagt skit år bakom mig, inte mycket bra som hände då.
visst finns det små saker men inget som verkligen betydde något konstigt nog,
när man sitter här och tänker tillbaka så var det inte mycket som blev som det skulle
förutom två saker :
1: godis, chips,kak förbud
2: gå ner i vikt,

det sjuka med nr 2 är att det gick så lätt, gick ner 14 kg på 6 månader och egentligen gjorde
jag inget speciellt förutom att jogga med maria 2-3 ggr i veckan. visst det hjälpte att man inte käkade
nå godis, chips och sånt men ändå, det gick så lätt, det hände utan att man tänker på det
och nu satt man och läste om alla tips på hur man går ner i vikt, blir folk nöjda någon gång?
jag själv har minst 16 kg kvar att gå ner, och då är det bara början, kommer man någonsin bli nöjd är min fråga?


tillbaka i stockholm iaf, sjukt fin min lägenhet har blivit det känns som om den har blivit mycket större, och nu luktar den gott också, ren och fin,

när ska du börja bry dig om vad jag tycker och tänker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0