Tecken?!

Japp då var det fredag igen då,
bara 15 veckor kvar till veckan med stort S fuck vad jag längtar..

Riktigt skum dag idag, gått från trött till tok glad, tillbaka till trött,
och jag gillar inte trött stadiet, man tänker bara på en massa skit då,
hur kan jag ha så sjukt svårt att förstå vissa saker?
det är inte ens saker som angår mig, men som ändå skadar mig, jävla skumt det där...

Dock står jag fast vid att jag ska sluta bry mig och välkomna livet igen.

Börja det steget med att bli klar med projektet och undvika att tänka på allt annat, vill bara att folk ska veta
att Jag kommer alltid finnas här.


nån som känner igen nån låt som går något i stil med : Varför vände du om och gick din väg?

varför det blev dt inte jag?!
: du, det blev för svårt, och hon....(är så mycket enklare)

Så kan man sammanfatta allt rätt bra just nu tycker jag allt.

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0