Ideérna

flödar idag måste jag säga, ny duschad med ny bäddad säng, helt underbart måste jag säga,
satt och snackade med natta idag när jag kom på den underbara ideén att jag ska ha ett skrivbord.
nu tycker ni kanske att det är en bra idé  vilket det är oxå om haft en lite större lägenhet än vad jag har.
mina 25 kvm är redan maxade, men nu ska jag banne mig trycka in ett 140-75-76cm skrivbord oxå :D
vilket lett till följande :
du ska se hur packad min lägenhet är,,, ställt dvd, stället i "köket" dock tycker jag allt att det blev bra men ändå

ηα

 

 

Ηα s

[][Celebriän Palantir - Den lilla flickan i den stora staden][] säger:

 

 

 

äger:
ja men dåså du har inge kök
 eller så har du bara ett du har ju redan sängen i köket liksom då kan du väl ha DVD-stället där med

ja men dåså du har inge kök
 eller så har du bara ett du har ju redan sängen i köket liksom då kan du väl ha DVD-stället där med

ja men dåså du har inge kök
 eller så har du bara ett du har ju redan sängen i köket liksom då kan du väl ha DVD-stället där med
jag har ett kök med matplats där jag sover

[][Celebriän Palantir - Den lilla flickan i den stora staden][] säger:


Kommentarer
Postat av: natta

De ordnar sig ska du se lillstumpen!

2010-02-24 @ 13:19:21
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0