hat kärlek?!

Jag verkligen älskar min gamla dator samtidigt som jag hatar min skönhet, den lyckas alltid dö i det mest opassande tidpunkterna, alla gamla minnen finns på den här datorn, och musiken ska vi inte ens gå in på :P

sonata artica -tallula
nickelback
uggla

Vaknade utvilad idag vid halv nio, så underbart skönt, tänk om man alltid kunde få vakna utvilad. shit vad fluffigare den här världen skulle vara.

Jag vill börja packa för flytten nu, ja jag vill flytta, jag vill ta nästa steg i utvecklingen nu, jag känner mig faktiskt redo för det nu, det tog ett bra tag men nu så, ingenting kan stoppa mig.

Så otroligt nära att nå upp till mina "livsmål" eller planer, det svåra blir väl att komma på nya mål.
Men det ska väl inte vara något större problem egentligen.





Vissa grejor glömmer man bara inte

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0