gröt

måste bara klämma in några små kommentarer om världen i stort, en lördag morgon som denna,
även fast jag somna halv fyra och uppe 8, tänk er carro uppe före halv nio en lördag, pigg vet jag inte om jag är dock, men iaf, klar för avfärd som planerat :D

men nu till själva huvddelen,
1: fiber havregryn är ingen höjdare att göra gröt på, och gröt är ingen höjdare så tidigt dagen efter, men men t'öänk på det ni stackars arma människor där ute,

2: hur u hela friden kunde jag missa att melodifestivalen börjar i kväll ?
shit vilka minnen man har till den fjoll grejen, helt sjukt egentligen, men men tur att man har maria som påminer mig om sånt..
nej nu ska jag försöka få i mig lite gröt i lugn och ro innan fröken wikström kommer.

Take Care ! 

fresten pulka åkning i eftermiddag vid 5-6 i steneberg, just so u know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0