02 : Mina syskon

Hmm mina syskon, vad finns det att säga om dem egentligen?
Jag har 5 st på pappret men antalet jag räknar i verkliga livet kan vi diskutera.
Jag föddes som 3:e och sista barn i familjen Hellström,
innan mig hade Camilla 27 och Pierre 24 redan hunnit och nu kom jag Carro 22
Vad finns att säga om dem två äldre då?
dem är som natt och dag, min kära bror är lugnet själv, (så länge han får sova)
medan Millan är som ett åskmoln ibland, kan få utbrott för saker man inte ens lagt märke till
innan. det är skumt hur vi tre kunde bli så olika, Jag är nämligen en blandning av dem ovanför
men när jag föddes så skiljdes sig mamma och pappa och
både hittade nya partners pappa fick två ungar till Per(18) och Fanny(16), om dem vet jag väl inte direkt
mycket om egentligen, vi umgicks aldrig när vi var små, för min kära far ville inte ha oss för vi var
så jobbiga (den version jag hört från mamma) Pappa själv har aldrig sagt något och bäst är väl det,
Mamma då, hon träffade Niklas och snart kom Tiff till världen (15) min älskade Tiff, är väl hon och jag som
flummar mest, kan bero på att båda har samma dåliga humor , sen att det
är jag som har lärt henne allt hon kan, speciellt spanskan -host-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0