Stjärtlapp

Sitter här i jönköping i väntan på att åka hem. kan ju säga att tiden inte går fort,
allt gick så fruktansvärt fel den här helgen, förstår inte vad det är heller, min skalle jobbar på högvarv
har så mycket att säga, men får inte fram ett ljud,

kul att träffa honom igen, inte för att jag tror att det är ömsesidigt direkt men men.
Vi minns väl det här om nått år och garvar åt det (får vi hoppas) för chansen att vi ses igen känns sjukt liten nu faktiskt om jag ska vara ärlig. men men shit happens

Får väl komma till rätta med min exploderande skalle så länge...
Mycket på gång nu oxå. så med lite tur är jag vuxen på riktigt om någon månad, frågan är bara i vilken del av landet det blir...

Fly high and krasch like a superstar !


stunder att minnas, när det är som mörkast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0