Varför falla när man kan stå?

Vad är det för dag idag egentligen`?
Känns som söndag,
Vart i skolan idag iaf, heldag med frasse eller lasse fick aldrig någon riktig koll på det hela,
men det var en intressant men seg dag måste jag säga.
Hade det inte vart för att jag var sjukt trött och huvudvärk så hade det här vart en kalas dag.
både hunnit, damsugit, bytt gardiner, bäddat nytt, bokat tvättstuga och packat första flyttkartongen,
Så nu jäklar är vi på väg, 1 gjord bara så där 15 kvar ;) haha
Min tiff är sjukt bra på att hitta små saker att ta kort på.
Blir så varm i hjärtat av den här bilden av någon skum anledning jag inte kan förklara.
Det är mitt älskade Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0