skimmrar

Underbar dag idag måste jag säga,
vart ute och joggat, orkade verkligen mer än jag hade räknat med, även fast jag nådde väggen idag igen.
dock är frågan varför jag får ont mellan skuldrorna när jag joggar, eller den ännu större frågan är väl,
varför i hela friden mitt nyckelben gör så sjukt ont för tillfället?
Mitt projektarbete går åt helvete känns det som, inte ett mått som stämmer.
Satan vad jag längtar till sommarn !
räknat ut att jag bara behöver 1500 till sommarn så klarar jag mig, då kan
jag både skaffa medlemskort så jag kan köra thai och gymkort för ett år, helt sjukt underbart ju,
tror du man längtar lite ?
Jag bara vill, vill,vill VILL, Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0