kluffs kluffs

Shit vad tiden går fort, har varken haft ork eller motivation till att skriva nå här,
förra helgen var helt LOVLEY. hade man kunnat bli kär i en helg, hade jag blivit kär i den,
vad sägs om, kalas, helkroppsmassage, krogen som faktiskt var skoj, en riktigt bra fylla,
inga problem, natt hos natta chamange och avrunda det hela med en promenad...

helt jäkla underbart.. !

veckan då?

jadu den har gått så sjukt fort, helt otroligt vad dagarna flyger förbi nu,
snart bara 6 veckor kvar i skolan, helt sjukt, vad ska man göra sen? jag har ingenaning,
men men det löser sig alltid, som mamma brukar säga. hon brukar ha rätt oxå så,

men men bilder var det ja, dem kommer när jag kommer hem till stockholm igen,
om inte annat så finns det på fb :P haha

Det går bra nu, även fast jag inte förstår mig på folk, ni krossade mig på så många olika vis,


som jag inte trodde  var möjligt, men ni ska fan inte få vinna, jag ska nog visa er vem som
står när det verkligen gäller !

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0