Kalopps

Ibland gör man oväntade saker, riktigt oväntade saker,
Allt ska testas en gång sägs det väl? Dock ska man inte ha för höga förväntningar, risken att bli besviken är alldeles för stor,
vill bara skrika på dig, men har inget att skrika om, mer än att du är som en sticka i fingret du inte kan se men du känner den, varje ggr du rör dig och det är sjukt irriterande, så kan du snälla sticka vara snäll och lämna mig ?
Tenta och kryssning idag, ska bli sjukt skoj, om jag får säga det själv, blir nog en och annan tenta öl ikväll ;)
Gävle i morgon med hel kroppsmassage, som jag har längtat efter den, och krogen på det, lovley, sen blir det försenat barnkalas och filmkväll med lill pojken :D haha
Som ni ser en underbar helg står för dörren, nu ska jag bara se till att klara den förbannade betong tentan.
Bilder kommer på söndag..
Fly high and krasch like a superstar!



Kommentarer
Postat av: Natha

Japp jag kommer ihåg varför vi vandrade på stan men valde att hoppa över den detaljen ;) vad vill ni ha för fika på lördag?:P

2010-04-15 @ 11:27:40
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Natha

YEEY :D Kul vi ska ha imorn :D

2010-04-15 @ 11:28:51
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0