flower power

Sitter i skolan och känner mig hög, varför vet jag inte riktigt, bara klad idag,
det sprudlar om tant idag.
satt och funderade idag igen på pendeln, av någon konstig anledning så hamnar jag i min
egna lilla värld då, men iaf

Jag funderar dock på vart alla gysk och handdikappade finns i den här staden?
inte sett ett gysk på toklänge ju, och då menar jag riktiga gysk, inga stockholmsgysk dem ser man vart man än
vänder blicken ju.

sökt jobb igår, i hela landet utom där jag verkligen ville, dumt det där, men skam den som ger sig, som
jag sa till natta, än är vi unga, vi kommer snart dit vi vill...


Stockholm i helgen då, får se hur det blir...
Fick bilder av tiff igår iaf.



Känner mig så härligt flummig idag
Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0