Söndag....

Tihi jag kom fram till slut den ni era korvar :p
inte för att ni har en aning om vad jag menar, men de spelar ingen roll för jag vet vad.

söndag igen då, shit vad veckorna går fort nu, är väl mindre än 5 veckor kvar till egypten nu, längtar nästan som en häst, komma bort lite och bara slappa i solen.

fyllde i fredags och natta visst blev det allt en kväll att minnas ;)
damn det var roligt förutom psykodanne kopian, stör mig fortfarande på det, mitt hat ploppar upp som en aktiv vulkan...

Kalas helg iaf om ni frågar mig...

Thaiträning ikväll om allt går enligt planerna, -nervös men ska bli asskoj-
ska bara lära mig linda handlederna igen. tihi...

men nee nu är de toa som gäller...

glöm inte bort att

fFy high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0