så har vi lurat dem på en till dag

Jopp så var den här dagen över oxå,
sjukt skönt, nu börjar nerräkningen för helgen,
kan inte komma mer lägligt, ska bara ligga i soffan och slöa med min älskade
Tiffany, dock lär hon inte vara nå bra sällskap då kvinnan gått och blivit sjuk men
iaf, haha vi ska nog komma på något.

veckans bedrift, fått en hjärnbock över foten, precis där stålhättan tog slut,
känns så nödvändigt :P känner blodet cirkulera.

ska vi alla hålla tummarna nu då att det löser sig med skolan?

Jag vill ha höst 2010 nu, varför kan det inte vara så?

skit grejor..

jo fresten, jag börjar få till både skruvandet och skärning av gipsen, det blir nästan rakt
med betoning på nästan.

mitt snor är inte svart längre som de vart de senaste 2 veckorna, idag var de vitt.
ett under att jag kan se något förtillfället så mycket gips damm man fått över / i sig idag,
helt sjukt...
 men som sagt snart fredag det får man vara glad över..

Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0