onsdag?

Vilken jäkla dag,
allt började så bra, så lycklig allt så bra, sen spårade allt bara ut,
sån skit allt är just nu,
Saknar att inte a dig i mitt liv, vill sluta tänka,
och du som inte ens kan stå för att det är som det är, får tok..

Hägge fyller år idag oxå, Grattis din lilla tok, haha
hoppas du haft en bra dag iaf,
Du är bra på att baka iaf, sjukt god tårta om jag får säga det själv.

Så nu ska vi allt ta och bli glada innan kvällen,
man kan inte somna sur heller,

Jäkla isoleringen över hela kroppen ju :P

men men sånt är livet, hårt, kliande och sjukt enformigt...

Längtar till nästa år, vill bort nu, trött på den här skiten,
och trött på folks jävla bullshit !

Ge mig en ärlig person och det nu tack...

Ne nu ska jag vara social medans sälen och mitt älskade pungskav är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0